Brev:
Kartofler - 15 mdr.
27. maj 2007
Alder:
15 mdr.
Kartofler - 15 mdr.
Hej Helen
Lige et spørgsmål angående kartofler. Jonas er nu 15 måneder og har ikke spist kartofler siden den periode hvor han fik mos. Det er efterhånden mange måneder siden nu, og han har ikke spist dem siden han kunne begynde at få stort set det samme som os. Jeg har prøvet at lave kartofler på alle måder nu, men ikke engang pomfritter vil han spise.
Min mand mener det er vigtigt at han får kartofler og at han nok skal lære at spise dem engang, og jeg mener at det ikke er så vigtigt med kartofler, da han spiser godt af alt andet. Det ser bestemt ud som om at det slet ikke smager ham, hvis han ved en fejltagelse skulle komme til at putte en kartoffel i munden.
Jeg laver ikke andet ekstra mad til Jonas til måltiderne, men jeg kan finde på at smøre et stykke rugbrød som han så spiser ved siden af kød og grøntsager. Hvor vigtigt er det så egentligt med de kartofler???
Kærlig hilsen
Maria